Dagen efter Torsdagen...

.... är fredag. Den har för tillfället fullt upp med att passera och lägga sig i högen "passerade dagar 2006".

Den här dagnen kommer inte lämna några större avtryck i världshistorien (okej kanske som den lugnaste). Idag har jag nämligen inte gjort ngt vettigt. Jag har inte gjort ngt som inte stod på "schemat". Det vill säga att jag gjorde inget annat än att kolla mailen, tittade på 7th heaven och tyra bakns show och läste tidningen
Men det har varit en behaglig dag ändå måste jag erkänna.

Kvällen har jag tillbringat med "the Family" och firat att mamma o pappa börjar sin andra halvlek av semester detta år idag.

Just det! Nu höll jag ju på att glöma bort det viktigaste som har hänt under dagen: Jag har gått och varit avundsjuk på och självklart saknat min vän Johanna. Som i morses tog flyget till Mallorca för att tillbringa de närmaste två veckorna där. Hoppas hon har det bra i värmen!

Ni får ha det så bra allihop.

Ta hand om dig.
Du är den viktigaste i ditt liv.
För utan dig skulle du inte finnas!

Smultronpussar o Yllekramar
// Malin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet att det var långt två veckor men nu är jag äntligen hemma igen:D vi måste träffas snart:D puss

2006-08-05 @ 22:47:57
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0