Älskling Hjälp Mig Städa

Alla dessa reality serier, "Älskling vi dödar barnen", "Bonde söker fru" och "idol". Jag har Aldrig rikitgt fattat det roliga med att göra bort sig i tv eller kartlägga sitt pivatliv för resten av Sveriges befolkning. Men men så länge jag slipper är jag nöjd.
Jag kanske ska starta en egen reality serie .. hmm undra vad den skulle gå ut då. Kanske den som städar Malins rum snabbbst vinner. JA det var en bra idé.
Om det är ngn som vill anmäla sig så går det bra att skicka ett mejl.

Som ni kanske förstår så har jag ett "problem": Jag måste städa. Det är långt ifrån det som står överst på min "roliga-lista". Så den här helgen har inte innehållit ngn som helst städning.

"Å vad du är lat Malin och inte orkar städa"
Vadå trött? Ne nu tycker jag att vi lugnar ner oss lite. Nu var det faxit så att jag pluggde istället. Är inte det bättre?
"Okej då, Duktig Malin"

Ja det är faxit sant, jag läste att sidorna till kemiprovet och mina anteckningar fyllde ca 13 A4 sidor, de du *stolt*.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag harpluggat in en hel vecka Kemi under två dagar.

Ta hand om dig.
Du är den viktigaste i ditt liv.
för utan dig skulle du inte finnas!

Smultronpussar o yllekramar
//  Kemist - Malin

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad du är duktig, är ritkgit stol över dig med:D

2006-10-15 @ 22:05:54
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0