Skit engelska!

Hej. Ja nu sitter man här i sin fåtölj, titttar på tv och bloggar samtidigt (märk väl att jag kan gör tre saker samtiigt)
Idag slutade vi 11.10 på grund av att det var halv studiedag =) sånt gillar vi.
Innan jag tog bussen hm gick jag inte och köpte en tröja på Gina Tricot, den är superskön =D

När jag kom hem bytte jag bara till min nya tröja, för att brumma iväg till mormor o morfar =D Alltid kul att gästa dom.

Nu var det slut på det roliga. När jag kom hem var det bara att ta tjuren i hornen eller att bita i det sura äpplet. Med andra ord ta fram englska böckerna och se lite begåvad ut. Angående det sist nämnda så sprack det väldigt fort. Nu har jag iaf skrivit några rader men vet inte om jag har gjort rätt. Ska prata med våran lärare om detta imorron, hoppas bara att jag får ett bra svar.

Ta hand om dig.
Du är den viktigaste i ditt liv.
för utan dig skulle du inte finnas!

Smultronpussar o yllekramar
// Malin



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är verkligen imponerad av att du gör tre saker samtidigt, duktig malin :D
Och nya kläder är alltid kul :D

2006-10-15 @ 21:45:11
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0