Sorry!

Visst blir man arg på datorer iband (ofta). igår blv jag tillsagd att blogga. Och det gjorde jag med men nu var det bara det att datan "slocknade" precis när jag var klar *morr* detta ledda naturligtvis till att HELA inlägget försvann.

Och nu orkar jag inte skriva om allt, sorry =(

Denna dag = pain
Mitt knä gör mig verkligen tokig, det gör raeally ont. Men vem bryr sig, JAG =) det räcker tycker jag! haha

Så nu ska jag nog sluta innan datan "slocknar" igen :S

Ta hand om dig.
Du är den viktigaste i ditt liv (och mitt).
för utan dig skulle du inte finnas!

Smultronpussar o yllekramar
// Trötta-Malin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja så kan det gå, det har hänt mig med men jag orkade inte bry mig så jag gick och la mig istället :P hehe:P
hoppas knät blir bättre snart ;)

2006-10-11 @ 22:31:12
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0