Varning!!!

WEI!
Nu ni nu är jag farlig, värre än vanligt alltså. Nu har tjejen skaffat moppe :/ (Ja, du har rätt att vara orolig för Borås framtida utseende).
Det var nog den snabbaste moppe-affären jag vart med om (och den första). Det var som pappa uttryckte det "Några varv runt äppelträdet och sen var det klart".
Så nu är den min, en Röd/silver Peugeot Speedfight 2. Min lilla älskling <3.
Har dock ingen hjälm än men det får bli morgondagens Stora inköp. En hjälm och ett lås. Sen så är jag farlig :)
Nu väntar jag bara på att få visa upp den för allt och alla. Har redan visat den för mormor och morfar. Mormor blev så tagen av stundens allvar att hon var nära på att fälla en tår. Men jag vill ju visa Er (Johanna, Anja, Tovan, Anders, Theresa och fram för allt Oscar m fl). Men vet att den sistnämda kanske aldirg får se den, jag vill ju så gärna att du ska få se min lycka. Vi delade ju trots allt allting, mitt är ditt och tvärtom. Så har det ju alltid varit. Vi skulle ha så kul. ha tävlingar, skjutsa fram och tillbaka m m.
Hoppas att jag har fel och att du kommer ner för att se den någon gång (L)

Ta hand om dig.
Du är den viktigaste i ditt liv (och mitt).
för utan dig skulle du inte finnas!

Smultronpussar o yllekramar
//Malin (trafikfaran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0