Fakta (igen)

FAVORIT...
Färg: Svart
Plats: Sängen
Land:  Grekland
Film: Deja Vu
Djur: Dammråttor
Serie: Room Service och Hello Africa

Godis: Geléhallon
Parfym: Cat Deluxe
Kläder: Jeans och en top
Önskning: Hoppa fallskärm och dyka


BRUKAR DU...
Sova: Klart, Ja iaf en stund per dygn
Försöka vara annorlunda: Är född annorlunda
Klä dig i svart: Japp, men är INGEN estet
Gå till kyrkan: Ja det händer
Gå till skolan: Ja, fem dagar i veckan
Röka: Det händer
Ljuga: Nej (där sprack det)
Hata folk: Hata är ett starkt ord. Men jag gillar vissa lite mindre
Lita på folk: Ja, det måste man ju göra, iaf til en början


NÄR...
Åt du senast: 6 timmar sedan
Läste du en bok senast: I går
Köpte du något senast: I förrgår
Svor du senast: Idag
Sjöng du senast: När jag åkte hem ensam på Brum-Brum


VEM...
Saknar du: Dig
Rörde dig sist: Johhy
Vill du slå: Miss T
Kysste dig sist: Johhy?
Kramade du sist: Johhy
Skrek du på sist: Johhy
Gjorde dig riktigt glad senast: Johan
Fick du sms från senast: Viktor
Ringde dig senast: Kicki


HAR DU...
För många vänner: Nej det kan man väl aldrig ha, eller?
Tvångstankar: Nope
Skadat någon: Ja, bett i handen
Färgat håret: Ajjemän
Brutit några ben: Nej och har inte planerat in det heller
Några piercings: 4st i Öronen
Några tatueringar: Inte än
Egen dator: Ja, I love my laptop
Gjort bort dig rejält: Hela tiden
Bra självförtroende: Ibland
Komplex: Ja tyvärr finns det sånns här med
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Jupps
Varit kär: Om jag har
Blivit kär i någon på nätet: Japp
Dumpat någon: Japp, inget att rekomendera
Blivit dumpad: Ja tyvärr
Varit otrogen: Nej
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Gjort något olagligt: Ja


HUR...
Går du: Passgång
Svarar du i telefonen: Hej. Eller Hej det är Malin
Fördriver du tiden: Med hjälp av Johhy, UG, och famlijen
Mycket pengar har du: För lite
Tjänar du pengar: Hmm, ja ibland
Bäddar du sängen: Lägger käder i sängen
Ofta diskar du: En gång i veckan
Ofta städar du: För sällan
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Lagom


Sommarplaner:
Jobba, Varberg, resa?
Men nu ska jag: Titta på film? Sova? vet inte än
Senaste blogg jag upptäckt: Emelies
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Musik just nu: The Fray, LeAnn Rimes, Akon och Andy Griggs
Vad sa du senast: Hallå!

Fisk eller badkruka:  Korall
Tror du på mirakel: Ja, jag lever ju
Tre saker att ta med på en öde ö: Johhy, mobilen och tändstickor
Morgon eller nattmänniska: Natt, helt klart
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj
Hur är din drömkille: Grön, antenner i pannan och hårig? Nej, men snäll, glad och rolig
Hur många barn vill du ha: 1-2 inte fler iaf
Är du kittlig: ^^
Snarkar du: Ja, det sägs så. Men jag har aldrig märkt ngt
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Ibland
Stökigt eller välstädat: KAOS!
Gungar du på stolen: Nej, det är ju farligt
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Ja, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0