Gratis och kul magträning!

Om det är ngn som av ngn konstig anledning skulle kolla i min kalender den här helgens å skulle den snabbt konstatera att jag inte är så bra på att följa det som jag har planerat. Där sår det nämligen att jag ska plugga både religion och matte denna helg. Så har inte vart fallet.

Gårdagen spenderade jag på stan med Johhy, Sofia och Vicky. Det började med att vi gick runt lite i affärer. Det enda som inhandlades var leggins på Lindex av Sofia. Sedan kände vi alla att vi var lite trötta. Så vi bestämde oss för att sätta oss på ngt trevligt fik. Vi valde Bakgården eftersom de har så goda bakpotatisar där.När Sofia och Johanna äntligen hade övertalat Vicky att hon ville ha en macka, beställde vi en macka med kycklingröra, en pasta och kycklingsallad och två bakade potatisar med curryröra.
På grund av det kalla värdet så bestämde vi oss snabbt för att sitta inne. Vi intog ett fönsterbord (nära toaletten). Efter det att vi hade ätit upp allihop fick Sofia en underlig tanke ?Kan man göra S med saltet?? De första försöken var inte så lyckade men efter en stund hade hon kommit på hur hon skulle göra. 
Efter ca en och en halv timma kunde man se att de fina S: en hade blivit en dam med en hund.

image14


Sedan bar det av till Knalleland för att Sofia skulle köpa ett par jeans. När vi kom dit hade vi ca 30 minuter på oss innan som stängde. På de minuterna hann vi med att besöka både VERO MODA och H & M. Sedan var det slut på idéer om vad vi skulle göra nu.. alla affärer hade ju som sagt stängt. Så vi satte oss på några bänkar utanför StorKnallen för att fundera/vila. Helt plötsligt började vi med "klapplekar". Där satt vi i en och en halv timme och skämde ut oss för alla som av ngn anledning gick förbi. Det måste vart en rolig syn för dom, Tre tjejer och klappar i händerna och gapskrattar.

Väl hemma åt jag jättegod mat och tittade sedan på film. Det var en oerhört rolig dag. Mycket träning för magmusklerna!

Ha ett bra slut på denna helg. Det ska iaf jag ha!
//PLUPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0