Ny design

Ja jag hoppas verkligen att du har lagt märke till mitt underbara konstverk. Visst är det fint. Ja jag visste väl att du är avundsjuk.. men det är dyrt (en biobiljett)

Nu är de här igen! mattias särnholm och jonnie Krigsström (Roomservice), jag älskar verkligen dom. Inte direkt älskar Älskar men.. jag älskar dom! hehe vet inte om det var ngn som fattade vad jag menade men men det är skitsamma jag fattar ju iaf det är ju det viktigaste. alltså har jag vigt en hel timma idag åt kanal 5. Sedan checkade jag inte brudarna på Top Model 7 på trean!
Innan detta tittade jag på film med "lilla" Johanna. det kankse inte var den mest givande filmen men johanna fällde allt en lite tår. citat "nej, nu gå han ut och det är mörkt. Han kommer att gå vilse och dö. Neeeeeeeej. Malin hjäp!" Ja det är inte alltid kul att titta på film.
Jo just det jag tittade på Lustgården också på trean. Jag trodde knappt mina öron när jag hörde att dom pratade om Borås, iofs i ett negativt sammanhan men ändå vi varmed på tv!

Nu ska jag nana snart. Ha en skön natt!

Pussar
// Tv-kändisen Malin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa men jag tyckte så synd om honom och det verkade som om han skulle dö och det hade varit så sorgligt :'( Får sådan medlidande. Och ja, jag är medveten om att det är en film. men det finns ju i verkligheten också...sååå :'(:'(:'(
(L)

2007-04-11 @ 23:39:22
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0