Ordgning å reda pengar på (nästa) fredá

Vet inte vad som har hänt men jag hr kommit in i någon underlig fas i mitt liv: Ordning å reda! Och den som känner Malin rätt vet att hon för det mesta har det kaosartat runt om kring sig (och även inombords). Iofs tror jag att ni som läser min blogg också har märkt att det har hänt ngt med Malin: Hon bloggar ju jämt!
Det här är en ny känsla som fyller mig nu! Vet inte riktigt hur jag ska handskas med mig själv.

Ett bevis på min förvandling är att jag igår gjorde en arkeologisk undersökning i mitt rum (samlade all min tvätt i min nya tvättkorg) och fann till min stora förvåning att jag hade en matta på mitt golv. Den stora frågan jag ställde mig då va "Ska mattan vara grå eller måste jag dammsuga?" Jag provade med att dammsuga och fann snart att mattan ej bytte färg. Vilken tur! 

Åååååå vad jag hatar seega datorer. Ville bara att ni skulle veta det! Imorgon har jag sov morgon, börjar 10:35.

Morgondagen (20:e april) är verkligen en Födelsedag. Carmen Electra (35år), Sofia Berg (17år), Björn Skifs (50år), Lars-Gunnar "Pappa" Hult (48år), Tea Nävås (2år). Grattis Allihop

Nu ska jag nog sluta blogga innan jag gör ngt drastiskt med den här übersega datorn! Ni får ha det så bra. Vem vet vi kanske höres ngn gång senare ikväll!

//PLUPP

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0