"svikare"

Nää nu får jag ta och skärpa mig nu var det alldeles för länge sedan (igen) som jag bloggade.. Det är inte bra, det börjar gå utför för mig. Hoppas inte att ngn har läst min förra blogg, "jag lovar att jag bloggar snart igen. " Illa Malin att lova ngt du vet att du inte kan hålla!

Jaha vad ska man blogga om då... Hmm. Det är alltid lika svårt. Det kanske är därför som jag inte bloggar så ofta hehe. Det kan vara en anledning. eller så är det bara för att jag är för lat.

Det har nog inte hänt så mkt märkvärt i MITT liv den senaste tiden är jag rädd. Det mest märkvard är väl att våren äntligen har kommit. Efter att vintern fick ett återfall (19: mars hehe) så verkar våren äntligen kommit.. Nu är det bara att hoppas att det vackra vädret håller i sig..

Ne nu ska jag ut i vårsolen och njuta av livets goda.

Ska jobba ikväll så om ni vill joina mig så finns jag på Sjöbo Ungdomsgård från 17.00 och framåt. Väl mött!

Pussar o Kramar till er alla!
//Malin

image9


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄNTLIGEN :D:D:D
Nu måste det bli oftare :D (L)

2007-04-05 @ 01:00:53
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0