Utflyktsdax

"Vill du följa med på en utflykt?"
"Ja, vart ska vi åka?"
"Hmm, ja tänkte att vi skulle åka till IKEA"

Haha ja det är faktikt sant jag slog ihop mina skolböcker (det hade jag iaf gjort om jag hade öppnat dom) och åkte till IKEA! Alltid lika kul! Jag ock mamma hade verkligen superkul.

Det som inhandlades var
* 2 Kuddar
* Tvättkorg
* 100 Värmeljus
* 50 Stearinljus
* Sängben
* Kuddfodral
* 2 Skohron
* Tillbringare
* 16 Möbeltassar

Kvällen avslutades med att vi köpte med oss Mc Donald's. En Mc Feast med en stor pommes och en Fanta siter aldrig fel!

Nu ska jag titta på tv och sedan nana!

Ha en underbar natt
//PLUPP


Kommentarer
Postat av: Johanna

Me love att gå på IKEA, det är så mkt man vill ha. Och det bästa av allt är när man provligger alla sängarna och provsitter alla soffor/fåtöljer (L)(L)(L)

2007-04-18 @ 23:15:20
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0