Anna Davidsson

Hej, Mitt namn är Anna Davidsson. Jag bor i Göteborg och är 46 år gammal. Jag är Försäljare på Svenska Spel och mina intressen är att städa, diska och spela teater. Jag har/ har haft 4 barn och min hårfärg är svart. Min ögonfärg är blå. Jag älskar att lyssna på Opera och favoritlåten är Hello!


(Som förnamn sätter du dit ditt andranamn och efternamnet tar du från din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av din mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med, och dina intressen är det du avskyr eller helt enkelt inte gillar. Du har lika många barn som du har piercingar (öronhängen räknas). Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig, och ögonfärgen är detsamma som färgen på dina byxor/kjol. Musiksmaken/genren är den du avskyr mest, och Favoritartisten/bandet är den vars låt du lyssnade på senast.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0