Diskterapi

Jag vet inte om jag ska känna
Ska jag skratta eller gråta?
Det är två starka könnslor som bubblar inom mig just nu.
Den en vill att jag ska vara hur lycklig som helst
Samtidigt som den andra vill att jag ska gå och gräva ner mig någonstans och komma tillbaka när allt är över
Jag vet verkligen itne hur jag ska bära mig åt.

Men men det löser sig väl hoppas jag

Ikväll/natt är det jobb som gäller. Det ska faktiskt bli kul, vet inte varför jag ser fram emot det så mkt... Det är väl ett sätt att slippa tänka på annat och bara tänka på en massa disk. Det kanske inte låter så kul med det är faktifkt ett bra sätt att slippa tänka. Eller ja man tänker väl hela tiden men man tänker inte på samma saker när man jobbar som när man sitter hemma.

Det var några livstecken från lilla Malin! Hoppas att ni får en trevlig kväll det ska iaf jag ha!

Puss o Kram vi ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0