Framtiden

Jag vet inte om jag ska skratta eler gråta. Nu är det bara ca 43 tummar kvar tills man sitter i skolbänken igen. Det ska bli skönt att börja det sista året. Snart är det över! Samtidigt som det är hur skönt som helst att inte gå i skolan. Men det är bara att stå ut, det är ju som sagt inte långt kvar tills det är över.

Vad ska man göra sen då?. Resa, jobba slappa plugga? Som det ser ut idag ska jag INTE plugga men man vet aldrig med Malin.

Om man ska jobba vad ska man jobba med då. lagerarbetare på Ellos lockar ju inte och inte heller sitta i kassan på City. Men det lär väl bli ngt sådant en stund iaf. Jag måste resa någonstans det är ngt som jag har lovat mig själv. Och det tycker jag att jag är värd efter 12 år i skolan.

Men det är ju ett år kvar till dess. Det löser sig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vet man funderar ju en hel del på vad man ska göra när allt är över. Det som man har längtat efter så mkt nu. Men kommer det blir så bra då? som man har hoppats på alltså? :P <3<3<3

2007-08-20 @ 23:05:10
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0