Full(bokad) helg

Jag vet att det är många som inte håller med mig om följande (men nu är det så att jag tycker att det ä så här): Nu är helgen här!

Och helgen är näst intill fullbokad. Det är just snyggt att man har haft ett rellativt slött sommarlov och nu sista helgen ska det finns hur mkt som helst som ska göras.

Helgens planer:

  1. Lämna in min iPod
  2. Krogbesök
  3. Julia fyller 5 år (kalas)
  4. Daniel fyller 30 år (kalas)
  5. Kräftfiske

Förstår ni vad jag menar med fullbokad. Men det ska nog lösa sig. Idag är det iaf bara krogen som gäller. Det ska bli gött att släppa loss.

Skriver om händelserna allt eftersom. Håll ut!


Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

Va, kräftfiske är det bästa som finns! Nja inte fisket av dem utan kräftorna, jag älskar kräftor. Hungrig!

2007-08-18 @ 15:02:03
URL: http://tovan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0