Laptop-påse

Ja vad ska man säga alla kan ju inte vara lika smarta som vissa andra. Men man kan inte vara hur trög som helst heller, eller kan man det?
Idag fick jag iaf ett konkret bevis på at en viss person är trögare än vad jag hade trott innan.

Jag står och väntar på Johhy som är på toaletten då två av våra gamla klasskompisar kommer. Jag förstår att dom snackar om att en av dom har köpt en ny laptop.
Kille: Snart kan jag gå och styla med den här på skolan.
Tjej: varför gör du inte det nu då?
K: Jag måste köpa en väska först. Men jag har inga pengar
T: Hur mkt kostar en sån då?
K: 700 kr, man vill ju ha en snygg.
T: Varför tar du inte bra en plastpåse eller ngt. Det är ju gratis.
K: Jag kan ju inte bära omkring en laptop för 12.000 kr i en plastpåse från ICA. Tänk om det går hål i påasen och jag tappar den
T: Ja just det det har du rätt i.

image25

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa är man trög så är man :P haha
<3<3<3

2007-08-31 @ 14:15:45
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0