Njutning

Angående matchen igår (Valencia - Elfsborg) så förstår jag min inte på det tidningarna skriver.
Är det så konstigt att Lilla Elfsborg förlorar med 3-0 mot ett lag som är rankat som ett av de tio bästa lagen i Världen. Det tycker iaf inte jag.
Okej jag kan hålla med om att Elfsborg var lite fega när det väl fick bollen och såg väldigt överraskade ut men är det så konstigt då? Valencias passningar går som på ett snöre, mottagning, dribbling och passning i en och samma rörelse. Det går inte säga annat än att det är mäkta imponerande.
Men visst det hade blivit en roligare match här hemma på Borås Arena om det inte hade blivit så "många" mål. Men nu är det så här och det är bara att acceptera. Vi får se det från andra synvinklar, vi får lära oss av de som kan spela fotboll bättre än oss, vi får iaf kvala in i Uefacupen, hur ofta är ett världslag på besök i Borås.Så deppa inte sönder nu. Ta det för var det är och njut av tillfället att se underbar fotboll på Borås Arena, för det ska jag göra.

Hoppas att vi ses där!

image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0