Vara eller icke vara.

Jag vet inte vart vi står
Ska vi bara vara vänner eller ska vi utveckla det?
Det är inte så lätt att läsa dig.
Du är hur mysig som helst mot mig
Men skulle det kunna hålla om vi utvecklar det?

Vi är ju så olika men ändå lika
De flesta tror att vi är som natt och dag
men det stämmer inte

Jag vet inte vad jag ska göra eller säga.
Eller behöver jag ens göra någonting
Det kanske är bra som det är
Jag kanske bara ska njuta av situationen

Men om vi nu skulle gå vidare
Hur skulle det bli då?
Stelt? Ja risken finns ju alltid
Men känner jag dig rätt (vilket jag tror att jag gör nu efter så många år)
så tror jag att det skulle vara allt annat än stelt

Snälla kan du inte ge mig En ledtråd på vad du känner
Det hade varit mkt enklare då.

Puss o Kram

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0