Borås GIF P14

Nu är jag riktigt stolt över min kära Pappa
Det är jag ofta men nu kände jag att det var värt att vara dokumenterat
Han har äntligen sagt nej till uppkäftiga och egocentriska ungdomar (barn)
Det är i och för sig väldigt tråkit att han inte ska vara tränare längre för Niklas fotbollslag (borås GIF P14)
... men jag förstår honom verkligen.
Det går Iinte att vara tränare för ett gäng som högaktigt skiter  i vad du säger till dom

Och jag hoppas också att Niklas byter lag till Kronäng
Han förtjänar inte att spela det det skitlaget

Det låter säkert som om jag klankar ner på min pappa som har tränat som i nästan 5 år
Men det gör jag inte han har gjort ett fantastiskt jobb
Varje träning har han gjort sitt bästa för att de ska bli bra
Det har och också bliivt i visa fall
Men när det finns personer i laget som klankar ner på tränade och sina medspelare så är det inte alltid så lätt

Jag tycker också att det ska bli trevligt att kunna umgås mer med pappa hemma och inte behöva ta mig ner till Sjöbovallen för att prata med honom

Älskar Dig Pappa! *puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0