Sluta bry sig!

Jag har kommit fram till att jag tänker för mkt
Framförallt tänker jag för mkt på andra
Det är inte ofta som jag ägnar mig själv en tanke
"Hur mår DU malin? Vad vill DU göra?"
Jag är väl för snäll antar jag
det är inte alltid posivit att vara det kan jag intyga
Man når dåligt att tänka för mkt på andra
Har gjort det den senaste tiden och jag har glömt bort att tänka på hur jag mår
Vill inte att det ska vara så men jag kan inte föra så mkt åt det
Jag försöker att vara "mindre snäll"
Men det vill man ju inte vara
Eftersom jag "är som jag är" så är det underbart när man kan snacka med ngn som bara lyssnar eller kanske egetligen inte lyssnar med ändå finns där
Det är sååå underbart skönt
Är så glada att ni finns där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0