TjugoSjätteJuni TvåtusenFem

Den 26 juni 2005 var en av dom värsta dagarna i mitt liv.
Jag delades.
JAG blev två
Min andra hälft lämnade mig
Kommer aldrig att glömma denna dag
Jag grät oavbrutet hela dagen
Man försökte trösta mig men det gick inte
Jag försökte se det från den ljusa sidan
Men då kom jag bara på att det inte fanns ngn ljus sida
Nu sitter jag här 21 oktober 2007 och ser tillbaka på den dagen
Nu har jag fått lite perspetiv på den dagen
Men det hjälper tydligen inte
Det är snarare tvärtom
Det är värre nu än vad det var då
Nu med facit i hand vet jag att det blev ännu sämre än vad jag i min vildaste fantasi kunde tänka mig
Det är tufft men det är bara att bita i det sura äpplet och "leva" vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0