blåstömmning

Jaha jobb jobb jobb.. och liiite skola
Det är ungefär det som mitt liv består av just nu
Jobbade kväll onsdag, torsdag och fredag och ska jobba ikväll också
Men det stör mig inte så mkt jag tuycker att det är så kul
tänk att jag får betalt för att umgås med sina kompisar.. det är inte alla som får det

Just det.... var ju i Gbg med min lilla Blondin i lördags.
Det var supermysigt. (när vi hade kissat :D)
Vi var sååå kissenödiga (för)länge
Men efter vi hade fyllt våra magar med lite kinamat och tömt våra blåsor så var vi på banan igen
Var dock väldigt besviken på att jag inte hittade det jag var ute efter det vill säga en jacka och ett par skor.
men jag får väl frysa i vinter så är det bara

Nu ska jag forsätta med min underbart fina CAD-ritningar... NOT
Vi höres
Finns på UG om ni vill ngt under kvällen
puss o kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0