Designad frisyr

Jaha nu är man tillbaka i skolan igen då efter helgen.
Det känns väl så där.
Det enda som är bra den här dagen är, Vädret, det som händer efter skkolan.
Jag ska nämligen klippa mig..
Eller rättare sagt jag ska betala en frisör att klippa mig.
Men jag vet inte hur jag vill ha det än.
Kanske snaggat eller pottfrsyr?

Ni hör ju jag har stora problem att ta itu med idag.
Jag hoppas att det kommer att lösa sig annars får jag väl låta ngn annan bestämma åt mig.
Jag hoppas bara att det blir bra för vi ska ta skolfoto på fradag
och man vill ju inte skämma ut sig inteför hela skolan.
Jag är bra på att skämma ut mig på ändå. Eller hur Johhy...



Jag har idé torka. vi ska designa ett DVD-fodral (alltså blder text mm) till en redan befintlig film.
Det enda direktivet vi har fått är att designen ska tolka ordet "teknik"
Jag är inne på att göra ngt kul med en Beck film 
Där använder dom ju en massa teknik
Men jag vet inte hur jag vill att det ska se ut vilket gör att det är svårt att börja.

Ne nuska jag forstätta att söka efter idéer på internet.
Ni får ha det så bra 
Vi höres synes säkert
Komi håg: Gör inget som inte jag skulle gjort

Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0