Jag älskar dig! <3

Vad betyder egentligen "Jag Älskar Dig"`?
Är det att man gillar ngn mer än bara vän
... att man inte kan leva utan personen
... att "jag gillar dig" men vill säga det med andra ord (omväxling)

Jag vet inte.
Vill gärna veta.

Det jag vet är att men inte alltid ska ta det på fullaste allvar.
Men det är ju en laddad mening.
Det är svårt att bara låta den passera som "onödig info"

Hur märker man om orden är sanna?
Eller märks det alls?
Kan man säga "Jag Älskar Dig" till vem som helst?
Kan man älska på olika sätt?
Kan man älska sitt radergummi, eller sin nya jacka?
Eller kan man bara älska levande varelser?
I så fall varför är det så.

Jag tycker att man ska tänka på vem man säger "Jag Älskar Dig" till!

Puss o Kram

image26

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tror att man kan älska på olika sätt, sina vänner, sin familj och pojkvän, det är liksom olika kärlek till dem.
Nej det är inte allitd lätt att veta om folk menar när dem säger jag älskar dig, men frågan är ju som sagt hur man vet det? :S
Jag älskar iaf dig och jag menar det :D<3

2007-09-03 @ 23:28:37
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0