Missing!

Jag måste vara sjuk eller ngt.
De senaste veckorna hqar jag bara gått som i en dimma.
Har inte haft lust för någonting och när jag har gjort ngt så har jag bara känt mig oerhört trött.
Jag är ju inte läkare så jag har INGEN som helst aning om vad det är för fel på mig
Det ä precis som om ngt fattas.
Det ända jag vet att jag den senaste tiden har fyllts sav en fruktansvärd saknad.
Kan det vara där problemet ligger? eller är jag bara trött?
VILL VETA!
Lääängtar så till lovet. då kanske jag ska träffa min stora saknad.
Det ska bli sååå kul
Om inte annat så får jag förhoppningsvis vila ut en gång för alla
Sova 24:7 hehe

Ne nu ska jag väl förstätta att vara trött en stund sen ska jag i väg till jobbet.
Hoppas att man mår bättre sen.
Disk är på ngt sätt avkopplande

Om vi inte ses på Grand i kväll/natt
så får ni ha det så bra

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

Jag får nog komma och kolla läget snart! Har du feber?...sover du...äter du...?

2007-10-01 @ 01:12:03
URL: http://tovan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0