Pigg...NOT

Är verklgien inte pigg på ngt längre
Allt känns som Pest o Pina
Vet inte vad det är med mig men jag känner inte för ngt alls
Hade ett långt och givande samtal med Staffan igår. Det var superskönt att få snacka av sig lite
Framför allt med en utomsåtende som ser allting med andra ögon
Fick några kloka råd som jag verklgien ta vara på.
Tack så mkt Staffan



Lääängtar verkligen tills på lördag då jag ioch min lilla Blondin ska till Gbg
Har vart planeerat så läänge nu så det känns konstigt att det äntligen ska ske
Kommer nog att vara rätt trött
Men att umgås med Anna hinner men inte tänka på det
man har för kul för att ens känna efter
Andledningen till tröttheten kommer att vara att jag ska jobba kväll idag, imon och på fredag
Jag är glad om jag kommer hem innan 24.00 på fredag
Tåget går 10.30 på lördag *gäsp*
Kommer att shoppa ihjäl mig
Men det kan jag verkligen unna mig efter en tids oshoppande

Ne nu ska jag snart gå och käka lite kebabgryta.*mums*
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0