3+2=5 JACKPOT!

För er som av någon anledning är oroliga för min sömn i natt kan jag "lugna" er med att jag somna till Bolibompa ca 07:15 och vaknade för att traska upp igen vid 09:40
Detta kan bli en späänande kväll
Inte bara det att jag har sovit lite det är också fest på gång
Det är nämligen så att Johanna, Emelie och Jennie ska fira sina 19årsdagar
Det blir PAAAAARTY!

Jag känner mig ovanligt förberedd för detta måste jag säga
- Min outfit är bestämd
- Lite mat i magen har man fått
- Smycken är fixade
- Lagade mina skor inför kvällen

Ni som känner mig vet att jag brukar planera men har mkt svårt att hålla mig till planeringen vad det gäller saker som måste göras.

Men nu ska jag försätta att lyssna på Pepp-musik och komma i party-stämning
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0