Avsluta meningen

Jag har insett att min sista kyss... var ngt som kändes rätt just då
Jag lyssnar på... bra musik
Jag pratar... med de flesta
Jag älskar/tycker om... vännerna och familjen
Mina bästa vännner... är de bästa
Jag avskyr när folk frågar... är du arg? 
Kärlek är... både fint och kompilicerat
Någonstans, tänker någon (jag) .... på gårdagen och ler
Jag kommer alltid att... ångra mig
Jag är hemligt förälskad i... min nya tröja
Sist jag grät var... inatt
Min mobiltelefon är... helt okej
När jag vaknar på morgonen... somnar jag om 
Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna
Bebisar är... gulliga
Idag ska jag... jobba
I kväll ska jag... kolla AA 
I morgon kommer jag... köpa julklapar och jobba
Jag vill verkligen vara... Någon annanstans just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0