Freeze!

Vänta lite nu vad är det som händer? Det känns inte alls likadant längre. Iaf inte lika starkt. Vad ska det betyda? Betyder det ngt överhuvudtaget? Även om jag inte känner likadant så är iaf mina tankar och drömmar desamma. Hur kommer detta sig? Har jag slutat att hoppas? På ett sätt känns det som det men ändå inte. Nu är jag mer förvirrad en någonsin men ändå trygg i situationen på ngt tokit sätt. Har det blivit en vana? Eller har jag slutat att bry mig? Jag hoppas verkligen inte att det är så att jag har tappat hoppet. Det skulle inte kännas orättvist på ngt sätt. Även om jag har gett det hur många chanser som helst känner jag fortfarande att det finns saker att göra. Men om loppet nu är kört hur ska jag då lyckas med det? jag kanske helt enkelt har sumpat mina chanser. Men det känns inte så heller.

Detta är helt fucked up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0