Fullbokad

Okej nu var det ett tag sen jag ängade lite tid och er mina blogg-läsare
Det har hänt mkt sen sist jag kan informera er om:
- Julmat
- Tomten
- Julklappar

- Datorinköp
- 2 timmar i kö
- Trägår'n

- Julklappar i Dannike
- Swing
- Telefonsamtal

- Mysdag hemma
- Fika på Snack
- Tjöt på Subway
- Skoåkning på torget
- Mys-pys med de bästaste

Oj vad Jag har hunnit med mycket
Har också hunnit bestämma vad som händer på nyår
Det blir först mat på Thai Silk med Da familj+Yvonne
Sen bär det av så långt som till Jennie  - måste boka tågbiljetter nu tror jag ;-)
Det kommer att bli så mys

Ne nu ska jag se till att min nos börjar att fungera igen
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0