Piller

Jaha då var man hemma från jobbet
Det gick väl bra att jobba men var grymt seg
Hade så mkt tankar i huvudet så jag var inte jättefocuserad
Men det funkade bra ändå



Jag kom på en sak när jag gick där och funderade
Att jag den senaste tiden har varit gladare och lyckligare än på mkt länge
Ja jag vet att det är dubbelmoral om man har läst inlägget från igår
Men då ska jag förklara för er som inte förstår att man kan ha olika känslor vad det gäller olika saker, så de så
En stor anledning till min gladhet (?) o lycka är mitt lyckopiller
Är såå glad att jag har träffat dig
Du är verkligen Air för mig (ingen No Air här inte)
Hjärta på det

Over and out

Kommentarer
Postat av: fallingheart - lyckopillret

ne hjärta på dig hjärtat du är AIR

2009-01-02 @ 02:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0