Turk på burk

Hejsan hur har ni det?
Själv har jag det underbart. Det känns som om livet inte kanvara bättre.
Fast det kan det nog om jag tänker efter.. men det är ändå helt Underbart.
Just nu sitter jag på min och  Niklas balkong i Turkiet och bara "njuter" av värmen.
Det är ca 38 grader i skuggan och i den "svalkande" poolen är det ca 29 grader.
Det är som mamma sa för ngn dag sedan " det är som att hoppa ner i en gryta med soppa"
Ikväll är det shopping som gäller i Alanya.
Får se vad jag kommer hem med, en ny väska kankse eller varför inte en ny klocka.

Nu ska jag fortsätta att njuta av min semester.
Jag är back on track igen söndagen den 10 augusti!

Saknar er alla!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0