Brum Brum

Jaha nu sitter man här igen
Väntandes på att man ska åka till jobbet
Fast mest väntar jag nog på att min moped Brum-Brum ska hitta hem igen
Han har varit ute på egen tripp sen i onsdagskväll
Då var jag så snäll att jag lånade ut den
Sen fick jag tillbaka den igårkväll igen
Men snäll som jag är så lånade jag ut den yttligare (till samma person)
Så nu sitter jag här och inte vet vad jag ska göra
Känner mig lite lätt instängd utan Brum-Brum

Ja jag vet att jag kan gå om jag ska någonstans
Men ändå bara att veta att jag inte har Brum-Brum är ledsamt
Men samtigit vet jag att jag lånade ut han för bra endamål (jobb och omhändetagande av bror)
Så jag ska sluta klaga nu!

Jag kan ju avsluta detta inlägget med att informera att den senaste tiden har jag varit gladare och lyckligare än på mkt länge

Puss o Kram
vi ses på stan (fritte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0