Påskafton 09

För er som har missat det så är det påsk
Ja jag vet man kan inte tro det när man tittar ut genom fönstret och ser en klarblå himmel och en strålande sol
Men det är sant det är Påskafton idag
Påskafton ska firas med de gamla vanliga Sjöbogänget
Det ska bli kulit
Vet bara inte vad jag ska ha på mig än
Det är ju varmt nu men man vet ju inte hur det blir i kväll
Jag funderar på att ha min svarta kjol och en vit top
Eller kanske min ljusbruna kjol... hmm detta tål att tänkas på
Men en sak är säker denna kvällen ska jag ha kul så de så
Är fortfarande lite smått sur att det inte blev ngn utgång i torsdags
Men men det blir nog bra iaf

Om en vecka är bär det av på en hemlig resa
Jag är hur nyfiken som helst på vart vi ska men amma vill inte säga ngt
Hon säger att vi kommer att få veta det så sent som möjligt
Det pirrar lite i magen.
Vad ska jag packa?
Vinter eller sommarkläder?
Aja det löser sig nog
Det ska bli såå skönt att bara komma i väg

Ne nu ska jag ut och njuta av solen

Glad Påsk
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0