Planer

Det var väl inte diirekt ngn ruch på UG igår
28 besökare på 8 timmar
Vi slet inte ihjäl oss om man säger så
Men det var allt en trevlig kvväll ändå

Ikväll blir det UG igen men denna kväll som besökare
Det blir mys ddet med
Men jag kommer nog inte vara där 15 - 23 det känns lite väl länge
Men man ska aldrig säga aldrig... man vet aldrig med mig

Jag funderar om jag ska till UG idag eller imorgon också
Jag funderar nämligen på att hälsa på mormor och morfar
Men i och för sig så kan jag ju åka till fristad och sedan till UG eftersom dom har öppet till 23 hinner jag egentligen med båda 
Så kanske det blir.... vem vet.
Jag vet iaf att jag ska dit idag eller imorgon
På torsdag har jag förhoppningsvis fullt upp inför förfesten här (som jag hoppas bli av denna gången)
Har inte riktigt förankrat detta hos resten av familjen (snarare inte alls) men det ska nog gå att lösa
Ne nu ska jag iaf in och äta frukost
Det är iaf en bra början

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0