Sms

Usch vad jag hatar när jag inte kan somna men jag känner att kroppen vill sova
Just nu sitter jag i min säng och är seg i hela kroppen och huvudet är tungt
Men det där med att sova gick inget vidare


Låg och läste gamla sms och log
Läste och mindes tillbaka
Mindes den dagen så mitt liv fick en ny vändning
En dag/kväll som kom att göra mig gladare
Gladare som människa
Jag känner nu att jag är med positiv som person och har lättare för att ta motgångar
Motgångar som inte går att undvika
Jag tror heller inte att det har undgått ngn som känner mig att jag har förändrats en aning
Det har skett förändringar både på insidan och utsidan

Jag är nöjd med den "nya" Malin
Den dagen kommer jag sent att glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0