Solens dagar

Det blev ännu en toppen fredag igår
Det började med en promenad upp till Ä. Det luktade nyklippt gärs och allmänt vårit. Såå underbart. När man hade hämtat upp henne traskade vi vidare ner mot staden. Vi styrde stegen mot Spice n' Rice. Mums vad gptt det var, som vanligt. Sen var det lite slötittande i diverse affärer.
Vi bestämde oss för att köpa oss varsin glass och sätta oss på Sandwallsplats och götta oss i solen.
Det blev varsin mjukglass på Karamell. Mitt i våran diskussion om vem vi skulle knuffa i viskan om det var fullt på trappan kom Yo hoppande och skrämde iaf mig. Det slutade med att vi alla tre satte oss i Stadsparken och njöt av solen. Där satt vi en stund och pratade om allt och inget.
När Ä var tvungen att gå gick jag och Yo hem till henne. Där mötte J upp. Sen bar det av till Systemet för att inhandla lite till dagens förfest.
Jag kom hem hel och ren för att äta grillspett med familjen. Mums vad det var gott, första grillningen är allltid den godaste.
Kvällen avslutades på UG med x antal koppar kaffe och ett parti Ticket to ride (som jag förlorade, stort)

Idag tar vi nya tag och spenderar lite tid i solen innan det bär av till jobbet.
Sedan ska jag möta upp tjejorna i staden <<3

Ser fram emot denna dagen

Tjopp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0