Gårdagen

Återigen är det söndag och dags att sammenfatta helgen:
SUPER-DUPER-MEGA-JÄTTE-BRA

Gårdagen spenderades till stor del ute i solen. Innan det bar av till jobbet. Det var inte jätte mkt folk på fritte med tillräckligt för att jag inte skulle somna. Efter jobbet bar det av ner till staden för att möte tjejorna på Swing. Eftersom det är omöjligt att få tag på Ä när hon är på krogen så var det rena turen att jag sprang på henne och L precis när jag hade kommit in och var på väg på toa. Där mötte jag även J sittandes på en drickaback. Sen var det dans som gällde. Vi var inte ensamma på dans golvet vill jag lova. Det var länge sedan jag var på swing en vanlig lördag och det var så mkt folk... det gillar vi! Sen var det ngn som tyckte att vi skulle besöka baren. Sagt och gjort gick vi till baren vid garderoben för att det är lättare att beställa där. Väl där fick J i uppgift att beställa fyra stycken Tequila Rose. Men hon fick det tragiska beskedet att dom inte hade Tequila Rose i den baren. Så då ändrade vi oss till Tequila. Och billit var det, hon glömde nämligen ta betalt av J. Så det blev fyra shots för noll kronor. 
När jag stod vid baren hörde jag en bekant röst (om inte ett bekant smeknamn). Såklart att M stod en bit bort och ropade på mig. Det är alltid lika kul att träffa honom. 
Det blev mkt dansande under kvällen. När dom öppnade det andra dansgolvet också var det jag, Y, Ä och E som stod för dansen på scen <3
Kvällen avslutades som vanligt på Subway<3 Godare mackor finns inte...
Sen hände det en liten kul sak på bussen också. när vi satt/stod där så började helt plötsligt en kille prata med J.  Dom presenterades sig aldrig men efter ett tag så nämner han J vid namn. Hans förklaring till varför att han visste hennes namn var för att hon hade brunt hår och blåa ögon (men hon har gröna). Jag och J fattade verkligen ingenting.
Men kvällen var hur kul som helst-. Längtar tills på torsdag då det är utgång igen och förhoppningsvis förfest hos mig.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0