Vårit

Usch vad skor ska vara dyra
Men jag måste verkligen köpa ett par nya imorgon
Vill inte... men jag vill ju inte gå utan heller

Idag har det shoppats nya t-shirts i våriga färger, gul, persika och mintgrön
Är supernöjd. Det blir att packa med det till helgens bravader
Jag och Niklas satt och försökte få mamma att säga vart vi ska åka på lördag men vi lyckades inte
Tur att det inte var jag som skulle hålla det hemligt, det skulle inte gå så bra,,, hihi

Morgondagens planer är iaf att åka till Knalle/staden för att köpa skor och sedan är det jobb på UG med Johan som gäller
Ska bli hur kul som helst, vi har alltid såå kul ihop
Det kan minst sagt bli en spännande kväll
Så har du inget annat planerat tycker jag att du kan planera in ett besök

Nu kallar kudden på mig
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0