Veckan

Dagens Happening
Träffa Lyckan för att titta på match på arenan
Det var Borås GIF och Ubbhult som stod för underhållningen
Det var supermysigt
Många kuliga kommentarer blev det
För intresserade blev matchen 2-2 (till GIF)

Imorgon är det staden som gäller för att anmäla sig till studier till hösten
Sen ska jag se om jag kan få tag i ngt nytt att ha på mig på pappas 50års dag på om en vecka
Vet inte vad det skulle kunna vara, klänning, kjol, en ny top... det återstår och se
Sen är en lunchdejt med Ä inplanerad på onsdag också. Alltid lika mysit
Sen så är det ju den här hemliga resan som äger rum i helgen... spännande!
Det är min vecka än så länge
 
Nu ska jag se om jag hittar ngt kul att se på tv annars får jag väl leta upp ngn bra film i bokhyllan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0