6 februari 2009

Jaha nu är det den där dagen som jag har längtat efter några dagar nu men jag vet fortfarande inte varför
Inte var det för att se svenska medaljåk i Val d'Isere eftersom både Anja och Frida åkte ur redan i störtloppet
Vad kan det vara då?
Kan det bara vara så enkelt att det är den sjätte idag?
Att det idag är 2 måndader sedan jag träffade min Lycka för första gången <3<3<3
Ja visst kan det vara det

Så vad ska jag nu förgylla min fredag med?
Det blir nog det vanliga
Umgås på Ungdomsgården <3
Vill ni vara med eller göra ngt annat är jag öppen för förslag

Ni når mig enklast på mobilen

Hallonpussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

mwah <3<3<33 massa hallon pussar på dig mitt lyckopiller :$ åwh att jag fårr ha min lycka så länge är sinnesjukt och helt underbart <333<33

2009-02-08 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0