Kniiiiip

Nu är det bara finalerna kvar
Det är alltså sprintstafetten i skid-VM jag pratar om
Hejja Sverige, kör hårt nu!

*magknip*

Jag tror att min mage inte mår så bra efter gårdagens fikande
6 koppar kaffe på Snack
1 Ananasmuffin
1 Grekisk Sallad
2 koppar kaffe på UG
1 Dammsugare
3 Mini-Baguetter

Jag tror ni förstår min mage. Men men jag har bara mig själv att skylla
Mysit var det iaf igår. Som vanligt en lååång fika med Yo.
Vi åkte sedan till Sjöbo för att titta på lägenhet till Yo och Molle
Den var verkligen superfin
Sen bar det av till UG för min del där det som vanligt spelades Ticket to ride
Det var jag föresten och införskaffade mig ett eget under kvällen också, så nu ska det spelas

Idag är det jobb som gäller så även i morgon
Det känns skönt att Jobba."ikapp" det jag missar med tanke på att jag inte kan jobba på söndag

Ne nu ska jag hejja på Sverige i skidspåren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0