Lycka!

Kom för en stund sen hem från staden
Har tillbringar tre timmar på Espresso House med Lyckan <3
Så himla mys
Vi pratade verkligen om allt och lite till
Jag tror inte ngn kunde ungå oss
Det blev mkt flams och trams <3

Så nu sitter jag i min säng igen som så många gånger förut och undrar vad jag ska hitta på i afton
Fritte? ja kanske det.. men jag tror inte det. Jag tycker inte att det är lika kul att vara där när jag inte  jobbar, jag känner mig bara ivägen
Ne det blir nog en hemmakväll framför tvn och allmänt njuta av tillvaron
Av ngn tokig anledning längtar jag tills imorgon
Jag vet absolut inte varför, okej det är fredag men det tycker jag att det är varje dag eftersom jag är ledig hela veckorna och jobbar "bara" helger
Jag kan inte komma på att jag ska göra ngt speciellt imorgon heller. Bara jag inte har glömt ngn "dejt" med ngn
Nu blev jag nästan lite orolig... men jag brukar komma ihåg om det är ngt jag ska göra... hoppas att jag inte har glömt ngt/ngn *pinsamt*

Nu vill jag att det ska vara den 21 februari.... blev så partysugen när jag och Lyckan snackade innan
Då är det jobbiit att komma på att man jobbar två helger framöver
Men den 21 blir det feeest!!
Måste ju passa på eftersom jag veckan efter det åker till Funäsdalen en vecka *längtar'

Ne shit vad jag tjatar om allt och inget... ni hänger säkert inte med alls
Men jag är sååå glad idag

Ne nu ska jag inte uppehålla er mer med mitt tjat

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0