"Det fungerar inte så"

Ja jag är fullt medveten om att jag inte ska skriva ngt blogg-inlägg den här tiden på dygnet
Jag ska nana precis som de flesta andra
Men nu är det så att Malin har redan nanat fyra timmar och vaknat och inte kunnat somna om
Det är för många tankar som fyller mitt huvud just nu


------------------------------------------------------


Det du sa till mig igår var inget "vanligt" dilemma. Inte ens för dig. Det märktes på ngt sätt att du tyckte att det var en sjuk idé samtidigt som du ändå funderade över det. Jag vet inte hur jag ska ta det att du delar med dig av dessa funderingar med mig. Jag tyckte iaf att det var fruktansvärt jobbigt. Hur ska jag ställa mig till detta. Det är inget jag vara kan låta passera som om ingenting alls. Det fungerar inte så, inte för mig iaf. Men samtidigt så tror jag inte att jag kan göra så mkt åt det. Men jag tror ändå att du lyssnar på mig och mina åsikter, vilket gör det ännu jobbigare för mig. Ska jag verkligen visa vad jag tycker om detta (vilket jag redan vet att du vet) eller ska jag låta dig få ta ditt egna beslut och "utan" några konsekvenser från min sida. Men jag kommer inte att kunna förlåta dig om du verkligen bestämmer dig för att göra det. Hur ska jag vara då? Hur ska jag kunna stänga av? Om det blir så kommer mitt liv att bli till ett helvete. Jag kommer inte att kunna se dig i ögonen igen. Ett tag så tänkte jag att det jag inte vet har jag inte ont av. Men jag är ju inte helt ovetande i detta fallet. Jag kommer ju alltid att veta om funderingarna. På sätt och vis tror jag att du inte kommer att ta det beslutet att göra detta, men vetskapen om att du ens funderar i som banorna gör mig skraj. Det betyder ju att du skulle kunna göra det iaf.


------------------------------------------------------


Oj vad djup  man kan vara den här tiden på dygnet. Vet att ni inte fattar ett skit av detta. Men jag var bara tvungen att skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0