Lång tid

Jag vet inte vart jag ska börja
Just nu är jag så kluven vad det gäller mig själv och mina känslor så jag har de senaste två dagarna försökt att fokusera enbart på de "bra" känslorna

Nu är det bara tre dagar kvar tills det är klart! JIPPI!
På lördag är det IKEA med mamsen som gäller <3
På söndag är det jobb. Jag skulle verkligen ljuga om jag sa att jag inte saknar de "förlorade" kvällarna på Fritte. Finns det ngt bättre jobb när man är 19 (snart 20år), jag får ju 100 kr/tim för att umgås med mina vänner. Hur många får det?
Jag planerar gärna in en fika-dejt med ngn nästa vecka om ngn har lust. Fick bara sån lust att spendera ett x antal timmar på ngt mysit café.

Föresten har jag nog drabbats av ngn form av åldersnojja. Varje gång jag tänker på hur gammal jag är så kan jag fortfarande inte förstå att jag snart fyller 20. Hallå vart tog dom 20 åren vägen?! Det är nog för att när mamma har pratat om saker hon har gjort så brukar det alltid bli "ah men det var för ungefär 20 år sedan" och det har alltid låtit så länge. Men nu om hon säger det så är det under min livstid. Det känns helt tokit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0