Nyårsafton 2008

Det blev ännu en lyckad nyårsafton
Först satt man på Thai Silk och åt sig proppmätt på deras BBQ-buffé (mums)
Eftersom jag skulle till Jennie (helst innan tolvslaget) så gick jag ngt tidigare
Niklas följde med på bussen eftersom han inte ville vara ensam med mamma, pappa o Yvonne

Innan jag kom till Jennie följde jag med Emelie hem till henne för att hämta öl och läsk
Väl där tyckte hon att jag skulle smaka på Börjes egengjorda lakritsshot
Men kan iaf inte klandra den för för lite lakritssmak ;)
Efter två shotar bar det av mot Jennie

Hos Jennie umgicks det och spelades Twister
Där emellan hann man också med att få i sig lite vätska

Sedan var ju det eftertraktade tolvslaget
Ca tio i tolv tog alla sig ut på gatan för att fira det nya året med raketer och en himla massa skumpa
Cred till mig som lyckades öppna två flaskor utan att skada omgivningen på ngt sätt

NU VAR DET ÄNTLIGEN 2009!!!

Kvällen avslutades efter ännu mer skumpa och Twister
Johanna var så gullig att agera taxi så att alla kom "hem" hela.  <3

Tack alla som gjorde min nyårsafton!

GOTT NYTT ÅR!

Pussar

Kommentarer
Postat av: J

Tack själv.

2009 nu är vi här ;) <3

2009-01-02 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0