Orden

Jag vet inte hur jag ska vara längre
Hur jag än gör blir det fel

De orden kanske inte gav ngn reaktion just då men nu i efterhand värker dom i hjärtat
Jag vet att de inte är sanna men bara det att ngn kan säga en sån sak får mig att må dåligt
Jag måste gjort ngt för att orden ens skulle bilda dom meningarna

Hur kan du veta hur jag känner?
Föresten vad spelar det för roll om du vet, det är ju ändå inte du som ska känna
Det kan omöjligt vara så att det är dina känslor eller det du tycker som styr mina känslor
Hade det varit det så hade jag uppenbarligen inte varit här som jag är idag
Då hade jag väl slängt ur mig ngn dum komentar som jag senare hade ångrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0