Upp o hoppa

Shit jag tror att min kropp vill kompensera mig den tiden jag sov bort igår.
Idag vakande jag redan 07:29
Jag gick upp på toa för att gå och lägga mig igen men när jag åter var i sängen var jag inte alls trött... Så jag låg där och vände och vred på mig ett tag. Jag gick upp 08:13 det är ju ingen idé att ligga och försöka somna om, om man ändå inte är trött.
Fick ett "God morgon-sms" idag med. Lycka på det <3 Kände mig inte lika ensam längre fast än jag hade vaknat upp ensam och det var tomt i huset.
Nu ska jag försöka göra ngt vettigt med min dag. Jag har redan hunnit äta en stadig frukost, haft mini-spa med mig själv och nu ska jag lägg in ny musik på min iPod för att sedan ta en tur till Fristad.
Det låter som om detta kan bli en toppen-dag detta med

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0