Ida Corr

Det blev en lika mysig fredag som har hade hoppas på, till och med bättre:

Den började med att jag åkte ner till saden för att träffa lilla Anna. Efter en hallonpaj och en Apelsin Jaffa och mkt prat senare satt man på busen mot Knalleland. Det var tänkt att jag skulle köpa lite ramar och ljus där men jag hade verkligen itne lust att köpa ngt iigår (?). Så jag tog en av min taxis hem (mamma)

Väl hemma hjälptes jag och mamma åt att sätta upp mina hyllor och min tavla. Det blev superbra, precis som jag tänkt mig. Eftersom det var jag som hade önskat maten så kände jag att jag kanske skulle vara hemma och äta för en gångs skull. Så jag bestämde mig för att gå upp till UG efter maten (kyckling tacos)
Man var tydligen saknad där ;-)

Efter ett omgång Ticket to ride med Emelie, Jocke och Theresa var jag helt slut både fysiskt och mentalt. Men då ville Johan spela Skip-Bo och eftersom jag är så snäll så gick jag med på detta. Jag tänkte att jag kanske kan få min revenge, eftersom jag förlorade ngt så grymt på Ticket to ride. Ajjemän det gjorde jag med. Jag vann stort över Johan som kom tvåa, trea kom Jocke och sist Theresa.
Det blev en mysig pratstund på UG om allt och inget.

På väg hem bestämde Jocke att vi skulle ta vägen genom skogen. Visst tänkte jag men jag har totalt glömt bort att det hade frusit på och att det då var glashalt. Det hade nog inte varit så svårt att gå om det inte hade varit så att jag pratade i telefon med Yo samtidigt. Men jag överlevde!!

Jag bestämde mig för att ta mig ner till staden för att trääffa Yo, Sophia och Molle på SWING. Det var inte alls planerat men efter mkt om och men var jag inne på SWING och stod längst fram för att se Ida Corr! Det var såå värt det. Hon var grym Live! Jag tror att jag delar den uppfattningen med Yo <3

Det blev sedan promenix hem till Yo där vi stannade utanför hennas port och snick-snackade.
När uret visade 02:35 tog jag mig mot polishuset för att ta bussen hem

Det var verkligen en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0