Vad hände egentligen?

Okej jag lovade att jag skulle raportera om gårdagen
Jag vet bara inte vart jag ska börja

- Matlagning hos E - Det bjöds potatis o purolöksoppa alá E
- Snick-snack - Många samtalsämnen blev det
- Smsandet med Y - Tillslut kom vi iaf fram till ngt
- Iordninggörande inför kvällen - Party.look
- Glögg och papparkakor - Spännande
- Bilåkning till byttorp - Vi fyllde volvon med party-tjejer+börje för att ta oss till Ellis förfest
- Mötte upp Y - Nu var Min lycka med
- Farlliga kortspel - Det ville till att INTE glöma Lennart. Jag och Y var verkligen de som råkade mest illa ut
- Gitarrspelade & sjungande - Skivkontrakt... NOT (inte för min del iaf)
- Taxiresa till staden - Helt plötsligt fanns det två E
- Tequila-rose - Tack Y (både för att du bjöd och det du hällde på mig)
- Daans - vi ägde som vanligt
- Blod - lite drama var det allt (M & Y = Dramaqueens)
- Känslor - Dumma dricka
- Panik/rädsla - Y du får inte skrämmas så!
- Sista dansen - Sååå bäst
- Jack-kön - Reunion
- Subway - Mumsig rostbiff
- Promenixen till högskolan - Mys
- Hejdå - Jag och E lämnade Y för att ta bussen till sjöbo
- Bussresan - "Genomgång" av kvällen/natten
- Avstigning - E gick av och kvar var jag ensam på bussen
- Nattpromenixen - Behövde vara för mig själv ock bara tänka gick en promenad på småtimmarna
- Natti-natti

Så där har ni min gårdag/kväll/natt i korthet

Tack alla för kvällen

Y - Du ska bara veta vad du betyder <3
E -  6år paus men nu är back on track igen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tell me how im supose to breath whit no air <3

2009-01-05 @ 12:22:53
Postat av: Tattarbarnet

Så back on track vava <3

2009-01-06 @ 22:19:45
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0